Majmok Blogolói

e-mail us

Valami olyan ért ami mindenképp a MB-ra illik? Ne habozz, írj hát!

Majmok Bolygója

Mosolyogj, mosolyogj, és csak mosolyogj! Na látod, már át is lettél b*szva!

Linkblog

Majom címkék

abszurd (5) antiszemita (2) baleset (1) bank (2) bayer (1) biztonsági öv (1) biztosítás (1) biztosító (1) bkv (2) blog (2) bunkó (1) buzi (1) cigány (1) egyház (1) elemzők (1) erőszak (1) felelősség (4) felhívás (1) gaskó (1) gazdaság (2) gondolatok (5) gondolat ébresztő (2) hazugság (3) hiller (1) hitel (1) hivatal (2) így látom én (4) jegyvásárlás (2) kartell (1) kártérítés (1) kegyeletsértés (1) képviselő (1) kisebbség (2) kolonics (1) kommunikáció (5) korrupció (1) kötelező (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) kozmann (1) kritika (1) levél (2) magyarok (3) magyarország (5) magyar szlovák viszony (1) majmok bolygoja (1) majmok bolygója (1) máv (3) meleg (1) mindennapok (4) mokka (1) muosz (1) napkelte (1) nbh (1) nemzeti csúcs (1) new generation (1) oktatás (1) október 23 (1) otp (2) pályázat (1) parlament (1) paródia (1) politika (2) politikus (2) posta (1) rabosítás (1) reform (1) reklamáció (2) rendőrség (1) részeg (2) roma (1) south park (1) spyware (1) synergon (1) szakszervezet (1) szavazás (1) szélsőség (2) szolgálati közlemény (3) szolgáltatás (4) szolgáltati közlemény (1) sztrájk (2) szünet (1) társadalomkritika (1) tomcat (1) történelem (1) történet (5) tőzsde (1) tüntetés (1) tv2 (1) tv műsorok (1) ügyintézés (1) undorító (1) unicredit (1) usa (1) utazás (3) választás (1) válság (3) vdszsz (2) végelszámolás (1) vélemény (7) vélemény gondolatok (3) vicc (3) w (1) weboldal (1) Címkefelhő

Hányadika van?

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nyílt levél id. Charles Hamiltonhoz

2008.12.14. 07:30 veitJ

Kedves Charles Hamilton!

Ön tényleg nagyon-nagyon kedves. Ön úgy akar nekem 3 millió forintot adni, hogy sosem dolgoztam Önnek, semmilyen üzleti kapcsolatban nem állunk, de még csak nem is ismerjük egymást. Ugyan nem tudom milyen az a "nem követelt befektetést igazolt csekk", és azt sem értem, honnan lett nekem egy "nyerő identifikációs számom" egy nem sorsolásos- és nem nyereményjátékon, de nem akarok szőrszálhasogató lenni. Inkább örülök annak, hogy egyetlen tulajdonosa vagyok, hogy megillet, és, hogy alkalmas vagyok a 3 millió forintra. Sosem ajánlottak még fel nekem 6 ezer forintért 3 milliót. Ez a hülyének is megéri, ha kiszámolom, jó üzletnek néz ki. Kicsit aggódom ugyan, hogy ha beleteszek egy borítékba 6 ezer forintot - ami az Ön kiutalási és feldolgozási díja, amit készpénzben kér -, az biztonságba odaér-e, ezért lehet, hogy inkább a futárt választottam volna, még akkor is, ha drágább 1700 Ft-tal. Csakhogy nem tudom hol keressem azt a futárt, mert nekem az Ön kedves levelét a posta hozta.

Azért fordulok Önhöz nyílt levéllel, mert mint írja gyorsan kell cselekednem, és nem tudom eldönteni, hogy az Öntől kapott levélen lévő címre (Bratislava), vagy a válaszborítékon lévő címre (Budapest) írjak, és én semmiképpen sem szeretném, ha ezt a pénzt egy másik alkalmas személynek adnák oda, az elbűvölő, ezüst 8mm-es déltengeri igazgyöngy fülbevalóról már nem is beszélve.

Mint írja, eddig reménytelenül próbált velem kapcsolatba lépni, de kérem próbálja meg még egyszer. Én csak két postafiókot találtam a két borítékon, pedig akár be is mennék ezért a pénzért személyesen. Nincs olyan messze Bratislava sem.

De ne cicózzunk küldje el nekem egy összegben, ne húzzuk áprilisig, és, hogy Ön is biztonságban megkapja  6 ezer forintos kiutalási, és feldolgozási díját, hozzájárulok, hogy nekem csak 2 994 000 Ft-ot utaljon. De ízibe!

Annak a "még több jó hírnek" pedig tényleg örülök, hogy Mr. A. G. Athcivara Suffolkból (Egyesült Királyság) nemrég nyert és kézhez kapott 747 500 Ft-ot. Ugyan nem nagyon tudom mihez kezd vele..., de tényleg örülök, ha az Önbe vetett hite megtérült, még ha forintban is.

Üdvözlettel: 3 millió forint egyetlen, alkalmas tulajdonosa

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://majmok.blog.hu/api/trackback/id/tr88821767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Döglött Guminyúl (törölt) 2008.12.15. 09:49:48

És hány hüje van, aki visszaküldi...

Anonymouse 2008.12.15. 10:00:47

"érvénytelen, ahol törvény tiltja"
ez kurvajó

2008.12.15. 10:10:39

Ejha!
Szóval ha küldök nekik 6 ropit, akkor kapok tőlük 3 gurigát? A hülyének is megéri. Sőt, ha jobban belegondolok: csak annak éri meg :)

Ez a megoldás a válságra.
Már persze attól függ, hogy a postafiók melyik oldaláról nézzük...

Mouth Hero 2008.12.15. 14:28:04

Nekem tévedésből 4 és fél milliót küldtek, azóta csesztetnek, hogy adjak vissza másfelet. Hiába mondom nekik, hogy OTP részvényt vettem belőle, és az azóta a harmadát éri.

Gabbahey · http://baranya.blog.hu 2008.12.15. 15:31:19

Én küldenék a hecc kedvéért mondjuk 71 forintot. Hátha reklamálnak, hogy addig nyista hárommilka, amíg a hiányzó 5929,- meg nem érkezik.