Majmok Blogolói

e-mail us

Valami olyan ért ami mindenképp a MB-ra illik? Ne habozz, írj hát!

Majmok Bolygója

Mosolyogj, mosolyogj, és csak mosolyogj! Na látod, már át is lettél b*szva!

Linkblog

Majom címkék

abszurd (5) antiszemita (2) baleset (1) bank (2) bayer (1) biztonsági öv (1) biztosítás (1) biztosító (1) bkv (2) blog (2) bunkó (1) buzi (1) cigány (1) egyház (1) elemzők (1) erőszak (1) felelősség (4) felhívás (1) gaskó (1) gazdaság (2) gondolatok (5) gondolat ébresztő (2) hazugság (3) hiller (1) hitel (1) hivatal (2) így látom én (4) jegyvásárlás (2) kartell (1) kártérítés (1) kegyeletsértés (1) képviselő (1) kisebbség (2) kolonics (1) kommunikáció (5) korrupció (1) kötelező (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) kozmann (1) kritika (1) levél (2) magyarok (3) magyarország (5) magyar szlovák viszony (1) majmok bolygoja (1) majmok bolygója (1) máv (3) meleg (1) mindennapok (4) mokka (1) muosz (1) napkelte (1) nbh (1) nemzeti csúcs (1) new generation (1) oktatás (1) október 23 (1) otp (2) pályázat (1) parlament (1) paródia (1) politika (2) politikus (2) posta (1) rabosítás (1) reform (1) reklamáció (2) rendőrség (1) részeg (2) roma (1) south park (1) spyware (1) synergon (1) szakszervezet (1) szavazás (1) szélsőség (2) szolgálati közlemény (3) szolgáltatás (4) szolgáltati közlemény (1) sztrájk (2) szünet (1) társadalomkritika (1) tomcat (1) történelem (1) történet (5) tőzsde (1) tüntetés (1) tv2 (1) tv műsorok (1) ügyintézés (1) undorító (1) unicredit (1) usa (1) utazás (3) választás (1) válság (3) vdszsz (2) végelszámolás (1) vélemény (7) vélemény gondolatok (3) vicc (3) w (1) weboldal (1) Címkefelhő

Hányadika van?

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kötelező...személyesen intézni

2008.12.06. 08:08 veitJ

Az autósoknak az elmúlt pár hét a kötelezőről szólt. Kötni muszáj, de hogy járok a legjobban? Hol a legolcsóbb? Hol intézhetem el a legegyszerűbben? Mondjuk az interneten keresztül...online. Sorszám, sorbaállás, papírok kitöltése, személyes tárgyalás nuku. Csak én, meg a gép, bármikor, otthonról. A XXI. században ez már a jelen, gondolhatnánk, de nincs ez így mindenhol.

Apósomék idős emberek lévén, nemigen értenek az efféle ügyintézéshez. Használják az internetet, anyósom msn-ezik az unokákkal, de az ügyintézés az ugye mégiscsak  személyesen, és papíron kell történjen. Az kézzelfogható dolog... hiszen ehhez szoktak. Amit csak úgy kattintgatni kell, és nem látok semmit... Jó jó, azt írta elfogadták, de biztos így van? Érthető, ők nem ebben nőttek fel, a mi gyerekeink meg már szinte csak ebben.

Sógornőmék egyik hétvégén náluk jártak, együtt odaültek a gép mellé, és megkötötték nekik a kötelező biztosítást a netrisk.hu oldalán, a Groupama biztosítónál. A visszaigazolás meg is jött, hogy elfogadták a szerződéskötést, majd kapnak róla értesítést emailban, az alkuszi meghatalmazást pedig postán kérték, mivel nyomtatójuk nincs. Úgy nézett ki minden rendben.

Sógornőmék hazautaztak, én másnap érkeztem hozzájuk pár napra. Tudtunk róla, hogy elintézték, mert még aznap telefonon beszéltek a férjemmel. Mivel az ügy rendben találtatott, ezért nem foglalkoztam másnap azzal, hogy miért is mennek be a biztosítóba. Mondták ugyan, hogy a kötelező miatt, de nekem is sok dolgom volt, nem kérdeztem rá, hogy miért. Délben hazajöttek ebédelni, mert, hogy még 33-an vannak előttük. Ebéd közben mesélték, hogy fel kell mondaniuk a hétvégén, online megkötött szerződést, és majd személyesen újra visszamenni a Groupamába, de előtte a régi biztosítójuknál nekik kell felmondani előző biztosításukat. Erre már felkaptam a fejem. Miért kell felmondani? Miért kell újrakötni? Miért nekik kell felbontani az előzőt?

Elmesélték, hogy a Groupamában elmondták nekik, hogy ezt a szerződést ők nem látják, ők nem kaptak semmilyen értesítést, és egyáltalán az a probléma ezekkel az alkusz cégekkel, hogy mikor baj van akkor kihez fordulnak majd, nem fogják megtalálni az üzletkötőt. Ezek után felsorolta nekik mi a teendőjük. Apósomék mondták, hogy nem értenek hozzá, de nekik a vejük kötötte meg a hétvégén, és ők is látták, mikor kiírta a gép, hogy "ELFOGADVA". Ezen roppantmód csodálkozott az ügyintéző! Én viszont cseppet sem csodálkozom. A biztosítások megkötéséért járó jutalék csodákra képes. Hozzáadva, hogy két idős emberről van szó, és arról a kulcsmondatról, hogy: "mi nem értünk hozzá".

Odaültem velük a számítógéphez, és együtt még egyszer átnéztünk mindent. Beléptem az email rendszerükbe, és megmutattam nekik, hogy ott van a visszaigazolás, ott van a link, ami az alkuszi meghatalmazást tartalmazza. Benne van, hogy mindent elintéznek, hogy nekik nem kell sorbaállni a régi biztosítójuknál, nem kell visszamenni a Groupamába sem, és főleg nem kell felbontani az online megkötött szerződést. Ha pedig történik valami baj, akkor pedig sosem azt a személyt kell keresni akivel megkötöttem a szerződést, hanem magát a biztosítót. Akkor már nem az alkusz cég és nem a biztosítási ügynök foglalkozik velem, minthogy az a "kedves" hölgy sem aki az asztal másik végén vadászik az ügyfelekre.

A megnyugtatásukra elmentem egy barátomhoz, ott kinyomtattuka meghatalmazást, apósom aláírta, én elfaxoltam a Netrisk Kft.-nek, és még aznap este megmutattam nekik a visszaigazoló emailt. A weboldalon ugyan olvastam, hogy a biztosítóhoz is fordulhatnak, ha nyomtatást kérnek, de úgy éreztem nem lenne őszinte a segíteni akarásuk. Nekem meg haza kellett utaznom, és szerettem volna ezt előtte elintézni. (egyébként postán is megkapták következő nap)

Ha a hölgy ott a Groupamánál hétfőn délelőtt még nem látta a vasárnap interneten megkötött szerződést, azt esetleg elhiszem. Ha nem ismeri az online szerződéskötést és annak folyamatát az már nagy baj. Ha azonban tudja, csak neki nem kifizetődő, az meg felháborító.

1 komment

Címkék: vélemény szolgáltatás gondolatok mindennapok abszurd felelősség biztosítás ügyintézés biztosító kötelező

A bejegyzés trackback címe:

https://majmok.blog.hu/api/trackback/id/tr84807125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kis Viktória 2008.12.09. 11:29:09

A biztositás az komoly dolog, ott már ismerni illik az onlines rendelést, ahhoz képest többek között a mávnál sem ismerik fel az online jegyrendelés sem , meg máshol sem nagyon.. Akkor meg minek ebben az országba ennyi számitógép ??? amikor az ügyintézők legtöbbje még a monitort is sokszor nehezen ismerik fel nem hogy még a dobozt!! Felháboritó...nem gyengén. Tiszta szerencse, hogy azért a MALÉV-esek résen vannak legtöbbször.